איך לבחור שקיות לעסק שלכם? – דיל אריזות

שקיות לעסק הן דבר הכרחי כמעט בכל תחום שאתם עוסקים בו. לא משנה אם אתם בעסקי המסעדנות והאירוח, האופנה וההלבשה, או מגוון תחומים אחרים – כל עוד אתם מנסים למכור משהו, חשוב שתהיה ללקוחות שלכם דרך נוחה ויעילה לקחת את המוצר שלכם איתם הביתה. כאן בדיוק נכנסות שקיות לעסק לתמונה, אך אין זה אומר שכל שקית תתאים לכל עסק, שכן לכל בית עסק השיקולים והדרישות שלו. צריכים למצוא קצת סדר בבלגן? אנחנו כאן כדי להסביר לכם כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים שקיות לעסק.

חשיבות מיתוג העסק בעזרת שקיות

כל עסק מוצלח מתהדר בזהות מותג קוהרנטית ומובנת. גם אם הזהות העסקית שלכם היא עסק משפחתי וביתי, עדיין מדובר במיתוג מסוים – המילה מותג לא בהכרח מצביעה על משהו יוקרתי ובעל שם, למרות שכך חושבים רוב האנשים. כאשר אתם מרכיבים את הזהות העסקית שלכם, נסו לחשוב על הערכים שמובילים אתכם בעת העבודה במקום, שגרמו לכם להקים את העסק מלכתחילה: בין אם מדובר ביוקרה, משפחתיות, ביתיות, חדשנות או נוחות, נסו להבין מה רציתם שהעסק שלכם ישדר מלכתחילה.
כדי שגם אתם תוכלו ליצור לעצמכם עסק שהוא מותג ברור ומובן, חשבו מה מתקשר אצלכם לכל אחד מהערכים שבחרתם עבור העסק שלכם. חמימות וביתיות, למשל, מתקשרת לאנשים רבים עם גוונים חמים כמו צהוב וחום, בעוד שיוקרה וחדשנות תעשה שימוש דווקא בגוונים “נקיים” יותר כמו לבן, כסף, שמנת או שחור.
כאשר אתם מעצבים שקיות עבור העסק שלכם, חשוב לכלול את הערכים שבחרתם במחשבה שלכם, כדי לוודא שהמיתוג של העסק מתבצע בצורה הנכונה ביותר. תוכלו להשתמש בקווים המנחים הללו גם בשלבים ראשוניים יותר במיתוג העסק, כמו עיצוב הלוגו או אפילו בחירת שמו של בית העסק שלכם

שקיות לעסקים

סוגי השקיות השונים ויתרונותיהם

אז החלטתם להכניס שקיות מעוצבות כדי ליצור זהות עסקית עקבית יותר – אבל לא בטוחים איזה שקית תתאים לכם יותר מכל? הנה כמה סוגי שקיות שונים שכדאי לשקול, והיתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.
• שקיות נייר – זהו סוג שלו יתרונות רבים – גם שמירה על הסביבה (שכן שקיות נייר הן מתכלות), גם מראה נקי ונעים לעין, וגם מחיר נוח יחסית. שקיות אלו יכולות להגיע במגוון צבעים, ולא רק בגוון החום הנפוץ.
• שקיות ניילון או פלסטיק – מדובר הפופולרי ביותר, שכן הן אחת האפשרויות הזולות. חשוב לזכור, למרות זאת, שמדובר באפשרות יחסית מזהמת ולא ידידותית לסביבה.
• שקיות בד – שקיות אלו הן ללא ספק האיכותיות ביותר, גם עבור הסביבה (מבחינה אקולוגית), וגם מבחינת העמידות שלהן. אלו שקיות שהלקוחות שלכם לא רק ייקחו הביתה, אלא גם ישתמשו בהם שוב ושוב לנשיאת דברים אחרים, ובכך ימשיכו לפרסם ולקדם את העסק שלכם. מצד שני, איכות זו מגיעה במחיר מעט גבוה יותר משאר השקיות.

עדיין מתלבטים ולא בטוחים איזה סוג של שקיות מתאים ביותר לעסק שלכם? מעוניינים לבחור בשקיות נייר אבל חוששים שהן לא הבחירה המתאימה עבורכם? מזל שיש מומחים בנושא שיוכלו לייעץ ולסייע לכם. אצלנו בדיל אריזות תוכלו למצוא לא רק מגוון של שקיות מודפסות משלל סוגים, אלא גם אנשים אשר מתמחים בתחום, בעלי ניסיון של שנים בהדפסה, עיצוב ויצירת שקיות מעוצבות. אנחנו נשמח לעזור לכם בכל התלבטות או בקשה, ולעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. פנו אלינו עוד היום על מנת להבטיח לעצמכם שקיות מעוצבות לעסק שיהיו איכותיות, עמידות ומעל לכל יפות ואסתטיות לעין

להצעת מחיר מותאמת ואטרקטיבית

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לא הצלחת למצוא את המוצר שחיפשת? אל דאגה! אנחנו כאן בשבילך.

השאר לנו את שמך ומספר הטלפון שלך ונציגינו המקצועיים יחזור אליך במהירות האפשרית. יחד, נמצא את הפתרון המושלם עבורך!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם