MENUTop
לפרטים והזמנות
צור קשר






    שקיות בד

    שקיות בד ממותגות לעסקים לרכישה סיטונאית מבית “דיל אריזות”. דיל אריזות, הניצבת בחזית החדשנות של תחום פתרונות האריזה, מציעה קולקצייה מגוונת ואיכותית במיוחד של שקיות בד. דעו לכם, כי בעולם העסקים הדינמי של ימינו, אתם, כבעלי עסקים, נמדדים על כל פרט קטן, ובין היתר נשפטים גם על איכות האריזה של המוצרים שלכם. בשל כך, שקיות ממותגות עשויות לשחק תפקיד משמעותי במינוף תדמית המותג שלכם.

    שקיות בד לעסק

    שקיות בד לעסק

    שקית בד לעסק היא למעשה סוג של תיק נשיאה עבור המוצרים שלכם, אשר על פי רוב עשוי מן החומר אלבד. כאשר תיקים אלו מעוצבים בקפידה ובדקדקנות, הם מספקים אלטרנטיבה מסוגננת, נעימה למגע ובת קיימא לאריזות מסורתיות שאבד עליהן הקלח.

    מעבר לכך שמדובר בפתרון אריזה נוח ויעיל במיוחד, אין ספק כי שקיות אלבד ממותגות לעסק שלכם היא דרך מצוינת למנף את הנוכחות של המותג שלכם בסביבה – כאשר הלקוחות נושאים את המוצרים שלכם בשקית ממותגת, השקית כשלעצמה מהווה מעין “שלט פרסום” נייד שמושך את תשומת לבם של העוברים והשבים ואשר מעלה את המודעות למותג שלכם. על כן, בין אם אתם בעלי חנות קמעונאית, מסעדה או בוטיק – אין ספק כי שקיות הבד שלנו מוסיפות רובד משמעותי נוסף למאמצי המיתוג והשיווק שלכם.

    שקיות בד ממותגות

    שקיות הבד הן המעטפת החיצונית של המוצרים שלכם, ועל כן אין להקל ראש בכל הנוגע לעיצוב שלהן. כבעלי עסקים, תוכלו לעצב שקית בד מותאמת אישית עבור העסק שלכם, כך שהיא תשקף בצורה המיטבית את אופי המותג – הן מבחינת הגודל, הן מבחינת הצבע והן מבחינת הסגנון הכללי. בכלל זאת, ניתן להטמיע על שקית הבד הממותגת את הלוגו שלכם לצד פרטים ליצירת קשר, וכך להפוך את שקית הנשיאה לאמצעי תקשורתי ושיווקי לכל דבר ועניין.

    מעבר לכך, חשוב להדגיש כי שקית בד ממותגת עשויה ליצור רושם מתמשך על קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם, מפני שהיא משמשת כשלט חוצות מהלך, אשר מקדם את המותג שלכם בכל מקום. במובנים רבים, כאשר לקוח יוצא מן העסק שלכם עם שקית ממותגת, הוא משמש כמעין שגריר בפועל של המותג מבלי להתכוון.

    יתרונות השימוש בשקיות בד

    בחירה בשקיות בד כפתרון נשיאה עבור העסק שלכם על פני שקיות ניילון ופלסטיק, מגיעה עם שפע של יתרונות. מדוע? תיקי בד הם לא רק עמידים במיוחד מבחינת היכולת שלהם לשאת משקל רב לאורך זמן, אלא שהם גם ניתנים לשימוש חוזר ועשויים מחומרים אקולוגיים, באופן שמפחית את טביעת הרגל הפחמנית של העסק שלכם. מעבר למובן הפונקציונלי, הרב גוניות של שקיות אלו מאפשרת להחיל עליהן עיצובים יצירתיים וממותגים, והמגע הרך של הבד מוסיף תחושת פרימיום למוצרים שלכם.

    סוגי שקיות בד בדיל אריזות

    בדיל אריזות, אנו מציעים קולקציה רחבה של שקיות אלבד איכותיות. בין השקיות הפופולריות ביותר שלנו ניתן למנות את אלו הבאות –

    • תיקי בד ממותגים – תיקי הבד הממותגים שלנו הם מושלמים להצגת המותג שלך. תיקים אלה זמינים בגדלים ובצבעים שונים, וניתן להתאים אותם באופן מותאם אישית לקו העיצובי של העסק שלכם.
    • שקיות בד קטנות – שקיות הבד הקטנות שלנו הן אידאליות עבור מבחר של מוצרים קטנים, ביניהם תכשיטים, תכשירי קוסמטיקה ומגוון רחב של פריטים קמעונאיים. שקיות קטנות וקומפקטיות העשויות מאלבד מאפשרות לכם להוסיף נופך של תחכום לאריזה שלכם, והן משלבות באופן הרמוני פרקטיות יחד עם אלגנטיות.
    • שקיות בד עם שרוך – ככל שאתם מעוניינים בשקיות נעימות למגע ולמראה עם אפשרות סגירה קלאסית, שקיות השרוכים שלנו הן ללא ספק בחירה מנצחת. שקיות אלו מספקות פתרון אריזה ייחודי למוצרים עדינים או יוקרתיים, שאתם מבקשים להעניק להם הגנה יתרה.

    עיצוב השקיות לעסק שלכם

    אנו, בדיל אריזות, מזמינים אתכם להתאים את שקיות הנשיאה לקווי היסוד העיצוביים של המותג שלכם, כך שהן תוכלנה לתפקד כמרכיב נוסף בתוך המכלול העסקי. אז כיצד ניתן להתאים את שקיות הנשיאה לעסק שלכם?

    • התאמת העיצוב – אחד מן המרכיבים המרכזיים בכל הנוגע להתאמה של שקיות הנשיאה לעסק שלכם הוא הצבע. אנו מזמינים אתכם לבחור בצבעים המזוהים עם המותג שלכם, והם יהוו את הבסיס העיצובי של שקית הבד. אלמנט משמעותי נוסף הוא כמובן הלוגו ויתר הסמלים של העסק שלכם, אשר אותם ניתן להדפיס על גבי השקית ולהטמיע אותם על גבי הצבע הנבחר.
    • התאמת הפונקציונליות – שקיות הנשיאה יכולות להתאים לכל סוגי הקיבולת ולכל היקף סחורה שתוכלו להעלות על הדעת. אנו מציעים שקיות קטנות וקומפקטיות לצד שקיות גדולות ועמידות, אשר יוכלו להכיל מגוון רחב של מוצרים בכל משקל. מעבר לכך, שקיות הנשיאה שלנו הן נוחות לאחיזה ועשויות מבד נעים למגע, באופן שמשפר משמעותית את חוויית הקנייה של הלקוחות שלכם.

    צוות העיצוב המקצועי והמנוסה שלנו בדיל אריזות יסייע לכם ביצירת השקיות המושלמות עבור מיתוג העסק שלכם, שלא רק עונות על מכלול של צרכים פונקציונליים, אלא גם משאירות רושם ויזואלית מתמשך על הלקוחות שלכם.

    תהליך הדפסת השקיות בדיל אריזות

    תהליך ההדפסה המתקדם שלנו בדיל אריזות מבטיח כי החזון של המותג שלכם יבוא לידי ביטוי על הצד הטוב ביותר. אנו מקפידים להשתמש בטכניקות ההדפסה העדכניות והמשוכללות ביותר הקיימות בשוק, על מנת להבטיח הדפסה עוצמתית ועמידה, תוך התאמה לסוג השקית המבוקש.

    על חברת “דיל אריזות”

    דיל אריזות הינה אחת מן החברות המובילות בשוק הישראלי בתחום פתרונות האריזה, והיא מתמחה בייצור, בייבוא, בשיווק ובהפצה של מגוון מוצרי אריזה. תוך הקפדה על איכות יוצאת דופן, דיל אריזות מציעה לקהל הלקוחות שלה שירות מקצועי, מסור ואנושי, לצד מחירים אטרקטיביים ונגישים לכל כיס. בין היתר, מציעה דיל אריזות חיסכון של 30% בעלויות, על ידי שיגור סוכני משלוח לכל מקום ברחבי הארץ.  

    מעוניינים בשקיות בד עבור העסק שלכם? אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום במספר 077-997-1668 או במייל [email protected], ויחד לא רק נענה על צורכי האריזה שלכם אלא גם נחתור למצוינות ולקיימות, ונמנף את המותג שלכם בעולם העסקי.

    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות
    דילוג לתוכן