שקיות ידידותיות לסביבה – דיל אריזות

שקיות

העולם שלנו מלא בשקיות ומארזים. כל קנייה בסופרמרקט נארזת בשקיות ניילון מסוג “גופיה”, וגם כל מוצר כשלעצמו נמכר בשקית או במארז מסוג מסוים. על כן, כשתרבות הרכישה רק הולכת ומתגברת, וכשבכל מקום ובכל בית מתמודדים עם שאריות ניילון בקנה מידה כה גדול, עולה מאליו הצורך בשקיות ידידותיות לסביבה.

שקיות ידידותיות לסביבה

הצורך בשינוי, נובע כמובן מהרצון לשמור על איכות הסביבה. תהליך ההתכלות של שקיות הניילון הפשוטות, הנפוצות בעיקר בסופרים, לוקח כמה מאות שנים, ולכן למעשה ייקח זמן רב מאוד עד שהשקית תיעלם מהעולם. שקיות הניילון שנזרקות לאשפה, נוטות לפעמים לעוף ברוח, להגיע לאזורים כמו חוף הים או מסלולי טיול, ולפגוע בנוף ובאיכות הקרקע.

בשנים האחרונות, המודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה, מתחילה לחלחל יותר ויותר לחלקים גדולים יותר מהאוכלוסייה, כך שעולה צורך גדול בפתרון הבעיה הסביבתית. כתחליף לשקיות אלו, ישנן מספר פתרונות מצוינים, שגם ישמרו על הסביבה והמשאבים הטבעיים שלנו, וגם ישמרו על ההרגלים של הצרכנים.

הפתרון הבסיסי ביותר, הוא לייצר שקיות ניילון באיכות גבוהה, ומחומרים עמידים וחזקים. כך, לפחות מבחינת השימוש החוזר של הצרכנים, הפגיעה באיכות הסביבה תפחת במעט, שכן פחות שקיות ייזרקו לפח מידי יום. אך קיימים פתרונות נוספים:

שקיות בד

שקיות בד הן פתרון נהדר, המתאים כמעט לכל תרחיש ולכל צורך. הן נוחות מאוד, מגיעות בגדלים שונים, ומתאימות לשימוש חוזר מספר רב של פעמים. כמו כן, השקיות עמידות למשקלים יחסית כבדים, כך שניתן בשקית אחת להכניס פריטים רבים מבלי לחשוש כלל לכך שהן יקרעו או יישחקו. שקית בד יכולה לשמש כמעט כל אחד לכל צורך, בין אם שקית הבד תשמש כתיק לעבודה, תיק לאוכל, תיק לחוף הים וכדומה.

יתרון נוסף של שקיות הבד, הוא שהן אסתטיות ואלגנטיות. היום, שקיות בד נחשבות לפריט שיש כמעט לכל אחד. ניתן לראות אנשים רבים מסתובבים עם שקיות בד לצרכים שונים. גם מבחינת הנשיאה של שקיות הבד, ישנם כאלו שיחזיקו אותן בכף היד, וישנם כאלו שיעדיפו להיעזר בידיות הארוכות והנוחות, ולהתנייד עם השקית מונחת על גבי הכתף.

צירוף העובדות הללו; העמידות לשימוש חוזר, והנוחות שגורמת בפועל לאנשים לבחור בשקיות בד שוב ושוב, הופכת את שקיות הבד לשקיות ידידותיות לסביבה.

שקיות אלבד קיימא | שקיות ידידותות לסביבה

שקיות נייר

סוג נוסף של שקיות, שמהווה תחליף ראוי ועדיף על פני פתרונות נשיאה ואריזה חד פעמיים, הוא שקיות נייר. שקיות אלו נחשבות לאלגנטיות במיוחד, מה שגורם לחנויות ועסקים רבים לייצר לעצמם שקיות ממותגות, עם שם או לוגו החברה מודפסים על גבי השקית. הנייר, כמו הבד, גם הוא מזהם משמעותית פחות את הסביבה, וניתן לשימוש חוזר כמה וכמה פעמים.

אל תטעו, המילה נייר יכולה לתת תחושה של חומר עדין ופשוט, שלא מיועד למשקלים כבדים ולא לשימושים חוזרים. אך הנייר ממנו מיוצרות השקיות, הוא נייר איכותי ועמיד ביותר, יותר מכל סוגי הניירות הקיימים בשוק.

שקיות ממותגות ידידותיות לסביבה

חשיבות השמירה והמודעות לאיכות הסביבה, גדולה וחשובה בכל משק בית, אך יותר מזה – בחברות וארגונים ציבוריים ומסחריים. כשמדובר בחנות שאליה מגיעים לקוחות באופן תדיר, השקיות הרבות שמקבלים הלקוחות, עלולות בהחלט להיות סכנה לסביבה ולמשאבי הטבע.

אם ברצונכם להמשיך לספק שקיות ממותגות ללקוחותיכם, ועם זאת לתרום באופן משמעותי לכדור הארץ – הגעתם למקום הנכון. אנחנו בדיל אריזות, מזמינים אתכם לעיין באתר שלנו, להיחשף למגוון רחב מאוד של שקיות ידידותיות לסביבה שמאפשרות שימוש חוזר, וליהנות משקיות נוחות, אלגנטיות ויעילות.

להצעת מחיר מותאמת ואטרקטיבית

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לא הצלחת למצוא את המוצר שחיפשת? אל דאגה! אנחנו כאן בשבילך.

השאר לנו את שמך ומספר הטלפון שלך ונציגינו המקצועיים יחזור אליך במהירות האפשרית. יחד, נמצא את הפתרון המושלם עבורך!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם