MENUTop
לפרטים והזמנות
צור קשר






    שקיות נייר ממותגות

    כיום ישנו מגוון ענק של פתרונות אריזה ממגוון חומרים, ניילון, נייר, קרטון, אל בד, בד. בחירת חומר האריזה תלויה באווירה והמסר שאתה רוצה להעביר עם המוצר. כן, גם חומר האריזה שאתה בוחר הינו חלק בלתי נפרד מהמיתוג. שהרי ידוע כי מיתוג חכם ונכון מפעיל את הצרכן מבחינה פסיכולוגית וגורם לו לחוש רגשות חיוביים כלפי המוצר שבידיו. מטרת המיתוג הינה להעביר באמצעות עיצוב קולע ומדויק את ערכי הליבה של מוצר או עסק.

    כשמדובר באריזות מתנה או שיווק מוצרים שאנו רוצים לשוות להם אווירה אלגנטית ויוקרתית שקיות נייר ממותגות תהיינה הבחירה הנכונה. שקיות ממותגות משמשות כמוצר אריזת מתנה המשווה מראה יוקרתי המושך את העין. בנוסף, הן עשויות מסיבי משי בשילוב סיבים סינטטיים ארוגים בצורת שתי וערב ובעלות גימור משי מבריק.

    שקיות נייר ממותגות – יתרונות מרכזיים

    השקיות עמידות בפני קריעה, ניתן להזמין אותן במגוון צבעים ושילובי צבעים, דוגמאות וגדלים שונים. מראה השקית שקוף למחצה ומאפשר הצצה לפריט הארוז בתוכן. לקבלת מראה יוקרתי עוד יותר ניתן לארוז מוצרים קטנים כמו תכשיטים ומגוון אקססוריז, באריזות קרטון מעוצבות ואותן להכניס בתוך שקיות האורגנזה.

    תארו לכם את החוויה של מקבל המתנה. קודם כל הנראות, מראה יוקרתי המשדר איכות עוד טרם ראיית הפריט הארוז, מראה שקוף למחצה מעלה רמזים לגבי תוכן האריזה. משיכה בסרט הסאטן הקשור בקשירת פרפר, ובפנים אריזת קרטון מעוצבת עליה ניתן להטביע לוגו… זהו מסר של איכות, יוקרה ושימת לב לפרטים הקטנים. שקיות ממותגות יכולות לשמש כפתרון אריזה למתנות כמו תכשיטים, בשמים, סבונים ואפילו יין. ניתן להשתמש בהן בעתות של מחווה חגיגית או כאריזה סטנדרטית כשאנו רוצים לשדר מסר של אלגנטיות ויוקרה.

    אין ספק ששקיות אלו הן האפשרות הכי טובה לייצג מיתוג אפקטיבי ויעיל עבור העסק שלכם. בנוסף, הבחירה בשקיות נייר היא הבחירה האקולוגית (על פני שקיות ניילון ופלסטיק), ומשדרת קיימות ואכפתיות כלפי הסביבה. לבסוף, בניגוד למה שנהוג לחשוב, שקיות נייר לא צריכות להיות משעממות – הן יכולות להגיע במגוון צבעים, דוגמאות, הדפסים או עיצובים, כיד הדמיון.

    חלק מהתקציב של כל עסק צריך להיות מוקדש לשיווק, פרסום ומיתוג – אבל אין ספק שעדיין לא תרצו לרכוש שקיות נייר במחיר מופרז, אלא למצוא פתרון שיראה טוב אך יישאר בתחום של עלות סבירה. כדי לוודא שאתם אכן שומרים על מגבלות התקציב שלכם, יש להיות החלטיים לגבי כמה וכמה דברים: העיצוב שבו אתם מעוניינים לבחור עבור השקיות, כמות השקיות שאתם רוצים להזמין, צבע השקיות, וגודלן. הידיעה של כל המשתנים האלו תאפשר לכם לקבל הצעת מחיר מדויקת ומשתלמת, בלי עלויות נוספות או מפתיעות.

    עוד עניין חשוב הוא בחירה בספק אמין ומקצועי שידפיס עבורכם שקיות נייר ממותגות ברמה גבוהה, כדי לוודא שלא תיאלצו לבצע הוצאה כפולה ולהזמין עוד כמות של שקיות שיהיו לשביעות רצונכם.

    אם גם אתם מעוניינים להוסיף שקיות נייר ממותגות לעסק שלכם, או רוצים להשקיע קצת יותר בחגיגה של האירוע הבא שאתם מתכננים – אין ספק שאתם נמצאים במקום הנכון. אצלנו בדיל אריזות תוכלו למצוא שקיות במחירים סיטונאיים – אז למה אתם מחכים? פנו אלינו כבר היום ותוכלו לקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית.

     

    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות
    דילוג לתוכן