MENUTop
לפרטים והזמנות
צור קשר






    שקיות נייר חומות

    שימוש בשקיות נייר חומות הוא בחירה מועדפת על הרבה בעלי עסקים וגם על לקוחותיהם ולא בכדי. ניתן לייחס להן מספר יתרונות בולטים. היתרון הראשון הוא הנראות שלהן. שקיות נייר חומות הינן אסתטיות למראה, מה שמשווה לעסק שלכם מראה יוקרתי של עסק שמשקיע בלקוחותיו ורוצה להעניק להם את חוויית הקניה הטובה ביותר. ההבדל בתחושה בין לצאת מחנות עם שקית פשוטה, לבין לצאת מחנות עם שקית נייר חומה, איכותית ויפה, הינו עצום, ולכן לקוחות רבים יעדיפו חנויות שמשקיעות בשקיות איכותיות. מעבר לאסתטיות שלהן, שקיות הנייר הן איכותיות מבחינת חוזק החומר ממנו הן עשויות והיכולת שלהן לשאת פריטים שונים. בעקבות כך, לקוחות רבים ישמחו לשמור את השקית שקיבלו בעת הרכישה בעסק שלכם גם לאחר שסיימו את הליך הרכישה. מאחר שהשקיות עשויות לשמש את הלקוח עוד זמן מה לאחר הרכישה – חשוב להשקיע במיתוג שלהן. השקעה במיתוג היא בעיקר השקעה בנראות של השקיות ובמסר שהן משדרות על-מנת שהלקוח יוכל לפנות אליכם שוב במידה ויזדקק לכך. בנוסף, השקעה במיתוג תשרת גם את היכולת השיווקית של השקיות לחשוף את העסק שלכם לקהל יעד חדש, שיראה את הלקוח הנוכחי עם השקית היפה.

    שקיות נייר חומות לעסק הן אקולוגיות , נוחות לנשיאה, ושומרות על צורתן לאורך זמן. בעיצוב השקיות התאמצנו בחברת דיל אריזות לתת מענה לכל סוגי המוצרים שלכם, תוך דגש על נוחות, חוזק השקית, ואיך לא – עיצוב.

    אצלנו תוכלו למצוא שקיות נייר חומות במגוון סוגים. למשל, שקיות המיועדות לחנויות דגים, בהן נוספה האפשרות לסגירה מוחלטת, בכדי לשמור על טריות המוצר ולאפשר חווית קניה נוחה. תוכלו למצוא גם שקיות קלות משקל מהרגיל, בעלות ידיות מעוגלות ומעוצבות למסעדות ובתי קפה, ושקיות נייר מקרטון המיועדות לטייק אווי. הקרטון מעוצב כך שיהיה בו זמנית דק ואסתטי, אך גם חזק דיו בעבור נשיאת המזון שהוזמן. גם הידיות רחבות יותר, לאחיזה נוחה יותר.

    סוג מיוחד של שקיות הוא השקיות המתכלות שלנו. כמובן, שכל שקיות הנייר שלנו מתכלות ואקולוגיות, אך אלו מיוצרות מנייר בעל סיבים דקים ומרווחים יותר, כך שיוכלו להתכלות בקלות רבה אף יותר. שקיות אלו מיועדות לנשיאת משאות קלים יותר, ומאפשרות חוויה אסתטית מבלי לוותר על כדור הארץ שלנו. את השקיות שלנו ניתן לאחסן בקלות רבה שכן הן דקות ומתקפלות לצורה נוחה של מלבן אחיד, ונפתחות בכדי לאפשר חלל אריזה מרבי.

    שקיות נייר חומות ממותגות

    שקיות ממותגות הן אלמנט משמעותי בחוויית הלקוח. עם הלוגו ושפת העיצוב הייחודית של העסק, שקית ממותגת היא לא רק אלמנט לנשיאת פריטים אלא גם אמצעי שיווק ופרסום מצוין המשלים את חוויית הקניה.

    שקיות נייר ממותגות מתאימות לעסקי המזון וה-TAKEAWAY, קמעונאות וביגוד ולעוד תחומים רבים וסוגי עסקים המבקשים לרענן את אופן האריזה שלהם באמצעות שקיות נייר חומות, אלגנטיות ומרשימות.

    כשאתם אורזים ללקוחות את המוצרים שקנו בתוך שקית ממותגת הם מקבלים תחושה של קניה מהודרת, ויוצאים מהחנות עם רצון לחזור שוב בקרוב. כשהם מסתובבים אחר כך ברחבי הקניון עם השקית הממותגת שאר האנשים בקניון כבר יודעים לאן הם יכולים ללכת כדי להנות מאותה חווית קניה, כי שם המותג שלכם מודפס באופן ברור ובולט על השקית הייחודית.

    מיתוג ופרסום החנות שלכם עשויים להיות קלים יותר, שכן בזכות הצבע והעיצוב שקיות נייר חומות הן פוטוגניות במיוחד. העלאת תמונה עם שקית ממותגת עשויה להגיע לעיניים הנכונות ולהביא לצפיות רבות יותר, לייקים רבים יותר, וכמובן קונים רבים יותר. עם המיתוג הנכון והשקית הנכונה, פרסום העסק לא יכול להיות קל יותר.

    שקיות חומות עם ידית

    שקיות חומות עם ידית מאפשרות ללקוחות שלכם לשאת את תכולת הקנייה בפשטות ובנוחות. השקיות אמנם עשויות נייר אך מפתיעות במשקלים שהן יכולות לשאת, מה גם שהידיות מחוברות אליה בחוזקה, בטכנולוגיה מיוחדת, כך שאין כל חשש שהן יקרעו.

    לא משנה כמה מוצרים יקנו הלקוחות בחנות שלכם, ועם אילו מציאות ילכו הביתה, יהיה להם נוח ונעים להסתובב עם השקיות במשך מספר שעות. אם יחליטו לעצור למנוחה באחד מבתי הקפה או המסעדות בקניון, ייתכן שתתווסף להם שקית נוספת מהארוחה. אך אל דאגה, לשם כך מיוצרות שקיות חומות עם ידית, הייעודית למסעדות. שקיות אלו חזקות במיוחד, כך שניתן יהיה לשאת בן קופסה עם אוכל למשך מספר שעות.

    מחירן של שקיות נייר

    מחירן של שקיות נייר חומות אצלנו בחברת דיל אריזות הוא אטרקטיבי במיוחד, ומשתנה בהתאם לסוג השקית שתרצו וכמובן מספר היחידות הנחוצות לכם. השקיות מצטלמות נהדר, מושכות את העין, ובעלות מראה ייצוגי. כך שאין ספק שההשקעה משתלמת במיוחד, גם בפריט שנראה זניח לכאורה, כי דווקא ההשקעה בפרטים הקטנים היא שיוצרת את התמונה השלמה, המושלמת. גם הלקוחות ירגישו את האכפתיות שלכם, את תשומת הלב שהשקעתם כדי ליצור עבורם חווית קניה נוחה ונעימה ככל האפשר.תוכלו ליצור עימנו קשר דרך האתר, ונחזור אליכם עם הצעת מחיר מיוחדת רק לכם.

    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות
    דילוג לתוכן