MENUTop
לפרטים והזמנות
צור קשר






    שקיות ניילון ממותגות

    יתכן שצירוף המילים שקיות ניילון ממותגות ישר מעלות אצלכם מחשבות על “שקיות הגופייה” שעשויות ניילון דק, בעלות נראות זולה ואינן עמידות, אך קיימות גם שקיות מעוצבות שבהן נעשה שימוש במגוון רב של בתי עסק כגון: חנויות אופנה, צעצועים, כלי בית, חשמל, סלולר ועוד… אלה שקיות ממותגות עבות ועמידות ועליהן ניתן להטביע את לוגו בית העסק.

    בעל עסק, מתלבט האם להסתפק בשקית ניילון סטנדרטית או להשקיע בשקית ממותגת? כיום זה דבר ידוע כי שימוש עליהן מתנוסס שם בית העסק זה אחד מכלי השיווק החזקים והיעילים שיש לבית עסק ועלותו זולה בהשוואה לכלי פרסום אחריםשימוש בשקיות ניילון ממותגות וממותגות עם שם בית העסק, למעשה יוצר חשיפה של המותג- העסק שלכם במקומות שונים. הדבר משמר את שם בית העסק במודעות של הלקוח שרכש מוצר מבית העסק וגם מאפשר חשיפה גם ללקוחות פוטנציאלים נוספים.

    היתרון הוא בעלות מראה אטום, הוא בעצם העלות הנמוכה בהשוואה לנייר, קרטון או אל בד. בעלי עסקים רבים בוחרים להשתמש בשימוש היומיומי השוטף מכורח עלותן, וכאשר מדובר באריזת מתנות הם בוחרים בסוג אריזה יוקרתי יותר. יתרון נוסף, הוא שניילון הוא חומר חזק יחסית ועמיד בפני נוזלים ולכן מתאים במיוחד לשימוש לנשיאת מוצרים הכוללים נוזלים.

    שקיות פלסטיק יכולות להגיע במגוון עיצובים וגדלים. הצצה למה שנמצא בתוכן, או מהוות אמצעי לנשיאה של מוצר הארוז בקופסא. הגדולות וחזקות לנשיאת מוצר חשמלי כבד שאפשר לסמוך עליהן שתשאנה בכבוד את משקל המוצראם אתם מעוניינים במוצר באיכות גבוה ובמחיר הוגן? הגעתם למקום הנכון. בדיל אריזות תוכלו למצוא מגוון מרהיב ובמגוון צבעים וגדלים.

    דיל אריזות, מבין המובילות והוותיקות בתחום פתרונות האריזה. אצלנו תקבל שירות מעולה ומהיר באמצעות נציג שיגיע עד לפתח בית העסק שלך עם שלל הדוגמאות והסחורה. עם דיל אריזות תוכל לחסוך כסף וזמן יקר בזכות שרות שיגור סוכנים שמגיעים לכל מקום בארץ.

    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות
    דילוג לתוכן