MENUTop
לפרטים והזמנות
שקיות ממותגות לעסק - 50% הנחה על גלופה
שקיות ממותגות

שקיות ואריזות ממותגות בהתאמה אישית

כך תמתגו את העסק שלכם

רוצים להתחיל למתג את העסק בצורה מעט שונה? על מנת שזה יקרה יהיה עליכם להשקיע במיתוג מתאים. נדיר מאוד להיכנס לעסק כזה או אחר שאין בו שקית שמודפס עליה מיתוג מסוים. אך עדיין ישנה חשיבות לבחירה נכונה, זאת שתביא איתה את התועלת הנדרשת. לעיתים מה שיישאר בידיו של הלקוח זוהי השקית שאיתה הוא יצא מהחנות שלכם. לפיכך מוטב כי תשקיעו את המחשבה הנדרשת על מנת לבחור את האפשרות הנכונה לכם.

חומרי גלם איכותיים

חומרי הגלם שאנו עושים בהם שימוש הם האיכותיים ביותר. אנו מייצרים שקיות ניילון ופלסטיק חזקות ועמידות מסוגים שונים ולמגוון שימושים.

חומר גלם נוסף שאנו עושים בו שימוש הוא נייר. שקיות נייר נחשבות לאלגנטיות ומתאימות לסוגים שונים של מוצרים, ממוצרי מזון המגיעים עם שליחים ועד ביגוד והנעלה הנמכרים בקניונים. הנייר ממנו מיוצרות השקיות שלנו הוא האיכותי ביותר מכל סוגי הנייר הקיימים בשוק.

בנוסף, ניתן למצוא אצלנו גם שקיות בד, שהולכות והופכות ליותר ויותר שימושיות, בעקבות מגמת המחזור. הבד הוא חומר מעולה לשקיות רב פעמיות, הוא חזק ועמיד וניתן לשאת בהן משקלים כבדים. גם לאורך זמן ולאחר שימושים רבים הן שומרות על איכותן.

הגעה לדיל אריזות

החנות ממוקמת על כביש ראשי. תאום הגעה (0508868288) יאפשר הגעה עד לפתח החנות עם מכונית. פתח הכניסה לחנות רחב ונגיש למעבר כיסא גלגלים. בכניסה לחנות שיפוע תלול ( מעל 10%). במידת הצורך תינתן עזרה מיידית לכל אורך שעות הפעילות. אין שרותי נכים. קיימת לולאת השראה לחרשים. לכל הערה או בקשה בתחום הנגישות ניתן לפנות לרכז הנגישות הראשי של החברה מר׳ משה כהן בטלפון 0508868288 או בכתובת דוא״ל [email protected]

צור קשר






    שקיות ממותגות לעסק

    דיל אריזות – שקיות ממותגות לעסק 

    שקיות ממותגות, הן שקיות שעל גביהן מופיע הלוגו או השם של חברה מסוימת, בצורה גדולה ובולטת. שקיות אלו יכולות להיות עשויות ממגוון חומרים, כגון ניילון, בד וקרטון, ויכולות לשמש למגוון מטרות, כולל נשיאת חפצים אישיים, קניות או נשיאת חפצים לעבודה או לבית הספר.

    הזדמנות עסקית

    שקיות ממותגות לעסק, יכולות להוות כלי שיווקי שימושי מאוד, בכך שהן מסייעות בקידום מותג החברה והגברת המודעות אליה. מספר רב של עסקים, בוחרים לתת שקיות ממותגות ללקוחותיהם, מתוך הנחה שבדרכם הביתה ובהליכתם ברחוב אנשים רבים יראו את הלוגו של החברה מתנוסס בגאווה על גבי השקית.

    כמו כן, במקרים מסוימים, כאשר השקית איכותית ומעוצבת יפה, תוכלו לראות אנשים שמשתמשים בשקית לשימושים אישיים חוזרים. כך, ה”מתנה” שקיבל הלקוח יחד עם הקנייה השגרתית שלו בחנות, הופכת לכלי פרסומי נייד, בתפוצה רחבה, וכמעט ללא מאמץ או מחשבה מצד החברה או הארגון.

    פרסום זה, מתפתח ומועיל לחברה בזכות היצר הסקרני של האדם. פעמים רבות, אדם שנתקל לראשונה בלוגו מרשים ומסקרן של חברה כל שהיא, עשוי להתחיל לברר אודותיה. הוא יוציא את הטלפון הנייד מכיסו, יכניס למנוע החיפוש את שמה של אותה חברה, ומיד ייחשף לכל הפעילויות והשירותים שמציעה אותה חברה. גם עבור אלו שמכירים את אותה חברה, השקית הממותגת המוצגת לעוברים ושבים, עשויה לגרום להם לחידוש ההתקשרות עם החברה.

    חומרי הגלם השונים

    ישנם סוגים רבים ושונים של שקיות מעוצבות שעסקים יכולים לבחור מהם, בהתאם לצרכיהם, תקציבם, והנכונות להשקעה ומידתה. בין מגוון השקיות שניתן למצוא בשוק, ניתן למנות את שקיות הפלסטיק המוכרות והנפוצות כמעט בכל חנות בקניון, שקיות צלופן, שקיות נייר  ושקיות קרטון – בהן נוהגים להשתמש בשירות המשלוחים של הסופרמרקטים וכן במספר שווקים ושליחויות. 

    בנוסף, מזון “טייק אווי” ומשלוחי מזון, שולחים לעיתים קרובות ב – שקיות נייר חומות וקרטון, משום שהן נחשבות לאלגנטיות יחסית, ונעימות להגשה של מוצרי מזון טריים ומגרים. מסעדה ששולחת את מנותיה בשקיות אלו, נותנות ללקוחותיהם תחושה טובה ונעימה, ומסייעת לחוויית האכילה הכללית. עם זאת, שקיות נייר וקרטון אינן עמידות למשקלים כבדים, כך שמומלץ להיזהר בעת נשיאתן, במיוחד כשהשקית מלאה וכבדה.

    סוג נוסף של שקיות שתופס תאוצה יותר ויותר בקרב עסקים, ואף מרחיב את קהל היעד שלו בקרב הלקוחות – הוא שקיות בד. היתרון המובהק של שקיות הבד על פני חומרים אחרים, הוא בכך שהבד הוא חומר נפלא לשקיות לשימוש רב פעמי. שקית בד הינן עמידות מאוד, ניתן לסחוב בתוכן משקלים כבדים ביחס אל שקיות סופר פשוטות, והן נשארות חזקות ועמידות גם אחרי מספר רב של שימושים. 

    שקיות דיל אריזות

    מאפיינים אלו, מסתדרים היטב גם עם המודעות ההולכת ועולה לחשיבות השמירה על איכות הסביבה. במשך שנים, התרבות המודרנית נטעה ברובנו את הרצון להתחדש ולקנות מוצרים רבים ובחוסר פרופורציות, הן בתחום הטקסטיל, והן בתחום המזון והכלים. שקיות בד, שניתנות לשימוש רב פעמי מצוין, שומרות באופן נהדר על איכות הסביבה, ובמקביל, מאפשרת את המשך התנוססות החברה שטבועה על צדה החיצוני של השקית.

    אם כן, לשקיות בד טובות, יש פוטנציאל לשימוש רחב היקף. מתוך הרצון לשמור על איכות הסביבה, אנשים יעדיפו בשקיות אלו על פני כמעט כל חלופה אחרת, משום שהן נוחות במיוחד לנשיאה, גדולות, ועמידות. כך, עבור אנשים רבים, שקיות בד משמשות לאריזת המוצרים בסופר מרקט, בשוק, וכן ברחוב המרכזי או בקניון בעת ביצוע סידורים תקופתיים.

    לכל משך אותם סידורים ומשימות, אנשים רבים יצפו בשם החברה והלוגו שלה, והפרסומת המהלכת תמשיך לקצור את פירותיה. עבור שוחרי סביבה, הידיעה שאותה החברה תומכת במחזור, ובשימוש בחומרים רב פעמיים במקום לזהם את כדור הארץ, יכולה בהחלט להיות נקודות בונוס לשמה הטוב של החברה. אם כן, שקיות בד ממותגות הן בהחלט הזדמנות עסקית נהדרת.

    אך גם לשקיות ניילון יש מספר יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם. הבולט שבהם, הוא שבשונה מרוב החומרים האחרים, ניילון הוא חומר עמיד למים. כך, גם לאחר מספר שימושים, כל עוד השקית לא נקרעה או נשחקה במיוחד, וכל עוד מגנים על חלקה העליון והחשוף – החפצים והפריטים שבתוכה יישארו יבשים לגמרי. 

    אם כן, שקיות ניילון הן פתרון נהדר עבור מספר רב של בעלי עסק. הן עמידות למים, גם לאחר שחיקה יום יומית, הן קלות משקל ונוחות יחסית לנשיאה, והן משווקות ומופצות במגוון רחב של גדלים וסוגים, באופן שיכול להתאים לכל מטרה. אז אם אתם מתלבטים מאיזה חומר להזמין שקיות ממותגות לעסק שלכם, דעו שלכל חומר יש יתרונות וחסרונות, אך שקיות ניילון הן בהחלט בחירה מעולה.

    עיצוב השקית וממדיה

    לא רק מבחינת חומר הגלם, גם מבחינת צורת השקית ועיצובה, ניתן לבחור את השקית בעלת המאפיינים המתאימים והרצויים לכל עסק. לדוגמא, גודל השקית יהיה מרכיב רלוונטי ביותר לעסקים, כשיבחרו את השקית הממותגת שיספקו ללקוחותיהם. כשמדובר בחנות לדוגמא, הן ינסו להתאים כמה שיותר את גודל השקית לגודל המוצר שאותו קנה הלקוח. כדי להצליח ליצור התאמה כזו עבור רוב המוצרים, ניתן להחזיק מספר שקיות זהות, רק בגדלים שונים.

    תבחין נוסף בו יכולות השקיות הממותגות להיבדל זו מזו, הוא בנראות ובצורה שלהן. חוץ מממדי השקית, גם לצורתה ועיצובה יש השפעה גדולה, כך שכל בית עסק ירצה את השקית הממותגת שלו מעט אחרת. לדוגמא, ארגון או עסק שעובד עם דפי נייר, ייתכן שיעדיף להשתמש בשקיות יחסית צרות, מעט יותר גדולות מגודל דף סטנדרטי. באופן הזה, השקית תשמור על הדפים באופן הטוב ביותר, והלקוח יוכל להיות מרוצה ממדי השקית ומאפיינה, וימשיך להשתמש בה לצורך נשיאת דפים. בכך, אנחנו חוזרים לפוטנציאל העסקי הגדול הטמון בשקיות ממותגות, שיש לנצל אותו בעזרת התאמה נכונה ומדויקת של שקיות לכל מטרה.

     

    דיל אריזות

    חברת דיל אריזות, היא אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום מוצרי האריזות, החל מהייצור שלהן, ייבוא של שקיות מחוץ לארץ, שיווקן, והפצתם בכל הארץ. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שקיות ומארזים, ממבחר רב של חומרי גלם וסגנונות. כך, תוכלו למצוא אצלנו שקיות נייר, שקיות בד, שקיות ניילון, שקיות פלסטיק, שקיות קרטון, ועוד. כמו כן, אצלנו תמצאו שקיות בסגנון מעטפה, כך שתוכלו לסגור ולאטום אותן באופן מוחלט. את השקיות והמארזים שלנו, תמצאו בכל הצבעים ובכל הגדלים – באופן שתוכלו למצוא את המוצר שיתאים לצרכים המדויקים שלכם.

    הייחודיות של דיל אריזות, נעוצה במספר ערכים שמובילים ומנחים אותנו. ראשית ואולי הכי חשוב, אצלנו – מילה זו מילה. אם אנחנו מתחייבים לכם על הצעה מסוימת, אתם יכולים להיות בטוחים באופן מוחלט שלא תצטערו, כי מה שסוכם – זה מה שיהיה. בנוסף, אנחנו מספקים שירות מקצועי ומהיר, יחד עם מחירים אטרקטיביים והתאמה אישית לכל לקוח. 

    אז אם אתם בעלי עסק, ומחפשים שקיות ממותגות לעסק, שירימו לכם אותו גבוה ויעצימו את הפוטנציאל הגדול הגלום בו – פנו אלינו עוד היום. אנחנו נשגר לכם סוכנים לכל מקום אליו תרצו, עם דוגמאות חיות של שקיות ומארזים, כך שתוכלו לקבל החלטה נכונה, מושכלת ומוצלחת.

     

    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות
    דילוג לתוכן