MENUTop
לפרטים והזמנות
צור קשר






    שקיות נייר TAKE AWAY

    זה כבר מראה שיגרתי, אדם יוצא ממסעדה או בית קפה ואוחז בידו שקית TAKE AWAY עשויה נייר חום ועליה מוטבע לוגו של בית העסק. על פניו שקיות נייר חום נועדו לתת מענה פונקציונאלי לנשיאה. אולם, מוצרי אריזה בכלל ושקיות בפרט כבר מזמן לא משמשים רק בהיבט הפרקטי, אלא מהווים חלק בלתי נפרד ממיתוג של בית עסק. העיצוב, הגרפיקה, הצבע, חומר הגלם ועוד- כל אלה הם כלים להעברת מסר שיווקי של המותג. בחירה חכמה ונכונה של המרכיבים הללו מאפשרים לבית העסק להעביר לצרכן את ערכי הליבה של המותג שלהם, יוקרתי, צעיר, שובב, מתוחכם, נוסטלגי ועוד.

    אין ספק, אנחנו חיים בעולם של מותגים, אחד הכלים החזקים בקידום מכירות הוא להצליח להחדיר את שם המותג לראש של הצרכן. שקיות נייר חום ממותגות הן למעשה פלטפורמה מעולה ולא יקרה שמאפשרת להפיץ את המותג שלכם בין אין ספור לקוחות פוטנציאלים מבלי שהם יהיו מודעים לכך שפועל עליהם מנגנון שיווקי. שקיות לקידום מכירות יכולות לכלול הדפסה של לוגו בית העסק בכל גודל שתבחרו. יש לנו מעצבים גרפיים מקצועיים ומנוסים שגם יוכלו לסייע בעיצוב לוגו חכם שיכול לתפוס העין ולשרת את המטרה.

    בחירה נכונה של חומר הגלם לאריזה גם היא חשובה. בין היתרונות של בחירה בשקיות נייר חום או נייר חום לאריזה הוא קודם כל ההיבט הסביבתי. המודעות לנושא הסביבתי רק הולכת וצוברת יותר ויותר תאוצה בקרב הציבור וכפי שכבר אמרנו, המסר לצרכן מועבר גם באמצעות הבחירה של חומר הגלם לאריזה. נייר חום הוא חומר טבעי ומתכלה שאינו פוגע בסביבה כמו שקיות הניילון, עלותו אינה גבוהה בהשוואה לחומרי גלם אחרים, ולכן נייר חום לאריזה מהווה פתרון אריזה יעיל, אקולוגי ולא יקר.

    בנוסף, אין ספק שהשקית גם צריכה לתת מענה פונקציונאלי- להיות חזקה על מנת לשאת את מה שנמצא בתוכה וגם להיות נוחה לשימוש. מהבחינה הזו לשקיות מנייר חום שני יתרונות. האחד הן מגיעות משוטחות ולכן לא תופסות מקום רב. שנית, אל תתנו למילה נייר להטעות אתכם, שקיות הנייר החום של דיל אריזות עשויות  באיכות הגבוהה ביותר, הן חזקות ועמידות ומגיעות במגוון רחב של גדלים ועיצובים.

    מעוניין באריזות מעוצבות וממותגות? צור עמנו קשר ונציג מטעמנו יגיע עד לפתח בית העסק שלך עם מגוון הדוגמאות והסחורה. עם דיל אריזות תוכלו לחסוך כסף וליהנות משירות מעולה. דיל אריזות מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום פתרונות האריזה בישראל.

    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות
    דילוג לתוכן