MENUTop
לפרטים והזמנות
צור קשר






    שקית בד עם שרוך

    כל בעל עסק יודע שהשוק בימינו הוא חי, משתנה ודינאמי. הצרכנים כיום חכמים ומחושבים יותר, ושמים לב לפרטים. אין ספק שגם עולם פתרונות האריזה מתאים עצמו לדרישות השוק המשתנות ויוצר אריזות מיוחדות שנותנות מענה פרקטי ועיצובי לנשיאה ואריזה. למשל, שקיות בד עם שרוך ניתנות לסגירה, עמידות, יכולות להגיע במגוון בדים וגדלים- שקיות אורגנזה קטנות המתאימות לאריזת תכשיטים ומשדרות יוקרה, או שקיות בד טבעי לאריזת בקבוקי שמן זית המשרות שימוש בחומרי גלם איכותיים ועוד ועוד.

    המגמה הירוקה תופסת תאוצה, אנשים לוקחים בחשבון יותר ויותר את נושא איכות הסביבה. קיימת העדפה ברורה אצל הצרכן לכיוון מוצרי אריזה מתכלים או הניתנים לשימוש חוזר. הראייה הכי מוצקה למגמה זו היא חוק השקיות החד פעמיות ברשתות השיווק- הסוף לשקיות ניילון זולות וחד פעמיות ושלום לשקיות רב פעמיות. בין המבוקשות בתחום פתרונות האריזה הן שקיות רב פעמיות בדגש על שקיות בד עם שרוך הניתנות לסגירה ושקיות בד כותנה חזקות ועמידות לאורך זמן המאופיינות במראה טבעי.

    עם הפרידה מהשקיות החד פעמיות ניתן לראות יותר ויותר שימוש באריזות מיוחדות. כיום אנשים נושאים עימם שקיות בד הנושאות עליהן את לוגו בית העסק- מעבר להיבט הפרקטי של הדבר, יש כאן גם אלמנט שיווקי מעולה. זוהי דרך פרסומית מעולה לייצר נראות כמעט ללא מאמץ ועלות מצד בית העסק. המראה של אנשים הולכים לסופר, או נושאים חפצים בשקיות בד כבר נעשה נפוץ ושגרתי- כל שימוש חוזר שנעשה בשקיות הללו מהווה עוד הזדמנות להחדרת המסר השיווקי של בית העסק.

    דובר כבר רבות על חשיבות נושא המיתוג-מיתוג טוב מעביר את ערכי הליבה של המוצר/ בית העסק באמצעות עיצוב נכון וחכם של לוגו. מדובר בהעברת מסר תת הכרתי ללקוח פוטנציאלי שעובר באמצעות הסתכלות על לוגו שמופיע על האריזה- כמה פשוט, ככה חכם ויעיל! אז אם ברצונכם להעביר מסר של איכות, קיימות, שימוש בחומרים טבעיים וכדומה- אין ספק שעולם שקיות הבד עם שרוך ושקיות בד כותנה הם פתרון מעולה עבור בית העסק שלכם.

    בדיל אריזות אנו מספקים פתרונות אריזה איכותיים  ממגוון חומרים ובמגוון גדלים- אצלנו תוכלו למצוא אריזות במחירים אטרקטיביים ונציגנו ידעו לייעץ לכם ולעזור לכם למצוא את מוצרי האריזה האופטימליים עבור בית העסק שלכם, תוך התחשבות במחיר, פרקטיות ונראות.  תוכלו גם לקבל במתנה שרות של גרפיקה ועיצוב לוגו. יש לנו ניסיון של שנים ואנו בקיעים בכללי המפתח ליצירת לוגו יעיל, שתופס את עיניי המתבונן ומעביר מסר מדויק ומהיר.

    דיל אריזות
    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות
    דילוג לתוכן