MENUTop
לפרטים והזמנות
צור קשר






    נייר אריזה למתנות

    לכל עסק או חברה ישנם צרכים שונים בהתאם לתחום בו הם עוסקים. בין אם מדובר בחנות, מסעדה, חברת סלולר, וכדומה, דבר אחד משותף למרבית בתי העסק והוא שרובם ככולם משתמשים במוצרי אריזה. בין אם מדובר בשקיות נייר, שקיות בד, קופסאות או נייר אריזה למתנות- כל אלה, כשהם מעוצבים ומיוצרים ברמה גבוהה משמשים גם כאלמנט שיווקי מעולה!

    יותר ויותר בתי עסק מבינים את החשיבות של בחירת ציוד האריזה בו הם עושים שימוש. תם עידן שקיות הניילון עם הנראות הזולה. כיום כולם יודעים שהמסר השיווקי הראשוני עובר דרך האריזה וכמו שהפתגם הידוע אומר: “אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני”.

    תארו לעצמכם חוויה של פתיחת מתנה. יש בחוויה זו אלמנטים של התרגשות וצפייה, הפרטים הקטנים כמו צבע, טקסטורה, סוג החומר עושים הבדל גדול בתודעת הקונים. עיטוף בנייר אריזה למתנות, התרת סרט סאטן הקשור בצורת פרפר, פתיחת קופסת קרטון מעוצבת מאדירים את החוויה ויוצרים באופן אוטומטי רגשות חיוביים כלפי המותג עוד טרם המפגש עם המוצר עצמו. נייר אריזה למתנות מעוצב, מושקע ומקורי מקושר תמיד לאיכות גבוהה, לרמת שירות גבוהה ולמותג מבוסס.

    נכון שציוד אריזה נועד קודם כל לתת מענה פונקציונאלי לנוחות נשיאה והגנה על המוצר, אך מעבר לכך, מוצרי אריזה מהווים כלי לקידום מכירות, הם המפגש הראשון בין הלקוח או מקבל המתנה לבית העסק. חשוב לתת את הדעת בנוגע לאיזה מסר בית העסק רוצה להעביר, יוקרתי, קליל, שובב, צעיר, טבעי, קלסי ועוד. כל אלה באים לידי ביטוי באמצעות בחירת חומרי הגלם, העיצוב והמראה הכללי של האריזה.

    אם את בעלי עסק, אתם ודאי עושים שימוש נרחב בשקיות, קופסאות ונייר אריזה למתנות. כבר מזמן לא מדובר רק בפתרונות פונקציונאליים לאריזה ועטיפה, אלא בסמל משמעותי וחשוב של המותג שלכם.

    חברת דיל אריזות מבין הוותיקות והמובילות בתחום פתרונות האריזה. שירותנו כוללים עיצוב לוגו וגרפיקה, הדפסה על שקיות בד ונייר, קופסאות קרטון, ניירות עטיפה ועוד. אנו מבטיחים שירות מעולה ומקצועי, מחירים אטרקטיביים, ועמידה בזמנים. צור עמנו קשר ונציג שלנו יגיע עד פתח בית העסק שלך.

    דיל אריזות
    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות
    דילוג לתוכן