עיצוב אריזות לעסקים – דיל אריזות


אנחנו חיים בעולם בו מגוון המוצרים והאפשרויות שלפנינו הם כמעט אינסופיים: עשרות חנויות בגדים מעוצבים, חנויות סלולר, מוצרים לבית, מאות מסעדות ומזנונים… עם זאת, תמיד ליבם של הלקוחות מושך אותם לאותן חנויות שוב ושוב. בעלי עסק? רוצים למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלכם ולהיחקק בזיכרונם? השיווק והעיצוב של האריזות שלכם חשובים לא פחות מהמוצר עצמו. רוצים לשמוע עוד?

צרכנים מסתכלים בקנקן, לא רק במה שיש בו

בעלי עסק רבים, עוסקים בעיקר באיכות המוצרים שלהם. ובצדק! מוצר מושלם הוא הדרך להצלחה בשוק. עם זאת, חשוב לזכור כי לקוחות קונים ובוחרים גם באמצעות העיניים: מתוך מגוון המוצרים, החנויות והעסקים, הלקוח ניגש לבחון את מה שתופס את תשומת ליבו: לוגו מסקרן, אריזה מתוחכמת, שקית קניה גדולה- ועל כן, על מנת לבלוט מעל המתחרים שלכם, כדאי שתשקיעו באריזה הנכונה עבור העסק שלכם. ואכן, מחקרים מראים כי לעטיפה יש השפעה ישירה על הגדלת רווחים ושגשוג של עסק.

זמן להטביע חותם

כאמור, עיצוב נכון של האריזה של המוצר שלכם יוביל ליצירת בולטות על פני המתחרים שלכם, וימשוך לקוחות לקנות אצלכם בפעם הראשונה. אך בנוסף לכך, באמצעות אריזות ממותגות לעסק שלכם, תצליחו להטביע חותם וליצור בולטות באופן שיוביל לקניה חוזרת של לקוחות אצלכם: כאשר שקית ממותגת של בית העסק שלכם תהיה מונחת בביתו של הלקוח לאחר הקניה הראשונה, האפשרות שיגיע אליכם לקניה חוזרת גדולה יותר מאי פעם: או באופן מודע, כיוון שהשקית תזכיר לו את הקניה הראשונה והוא יבחר להגיע אליכם לביקור חוזר, או באופן תת מודע- ובפעם הבאה שיחלוף על פני החנות שלכם, גדולים הסיכויים שירצה לבקר בה שוב.

עיצוב אריזות לעסקים

אריזה טובה היא פרסומת ניידת

אריזה מעוצבת ואיכותית איננה רק דרך לבלוט בעיני לקוחות ולהגביר את הסיכויים שיבקרו בעסק שלכם שוב- היא גם דרך לפרסם את העסק שלכם בתפוצה נרחבת. כשהלקוח שלכם יסתובב עם השקית לאחר הקניה, עוברי אורח רבים ייחשפו לעסק שלכם באמצעות האריזה הממותגת. כאן, איכות האריזה מהווה גורם משמעותי: אם תשקיעו באריזה איכותית, לדוגמא, שקית בד יפה או שקית ניילון לאריזה, יגברו הסיכויים שלקוחותיכם ישתמשו בשקית הזו גם בשימושים חוזרים למטרות שונות, כמו סחיבת ציוד וכדומה.

חומרים איכותיים: האפשרויות שלפניכם

השתכנעתם? לאחר שהבנו את חשיבותה של אריזה ממותגת מושכת, יש להקדיש תשומת לב לחומר ממנו היא עשויה. חומרי גלם איכותיים ואריזה איכותית יבטיחו אריכות ימים לשקית, וישדרו יוקרה ללקוחות. אם תבחרו בשקית ניילון או שקית פלסטיק, חשוב לוודא שיהיו איכותיות ועמידות לאורך זמן. בחירה בשקיות נייר, תבטיח מראה אלגנטי, המתאים למוצרי מזון או לביגוד. שקיות בד, הן אריזות פופולריות אשר מסוגלות לסחוב משקלים כבדים, וכמובן ידידותיות לסביבה. בחירה באריזה ממותגת הנכונה ביותר עבורכם תחולל פלאים בעסק שלכם!

קצת עלינו

חברת דיל אריזות, היא מהמובילות בארץ בתחום מוצרי אריזות, ועושה זאת במקצועיות ובאהבה מא’ ועד ת’: ייצור, יבוא, שיווק והפצה. בדיל אריזות קיים מגוון חומרי הגלם האיכותיים והחזקים ביותר שיש לשוק להציע: משקיות ניילון, קרטון ופלסטיק, ועד שקיות נייר, בד, ואף שקיות מעטפה. כל זאת ועוד, בשלל צבעים וגדלים. דיל אריזות מתגאים בשירות מהיר ומקצועי, מחירים זולים, התאמה אישית ללקוח, יחס אישי, ותק וניסיון, ושלל לקוחות מרוצים.

רוצים למצוא את האריזה המושלמת שתקפיץ את העסק שלגם בכמה רמות למעלה? צרו עימנו קשר.

להצעת מחיר מותאמת ואטרקטיבית

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לא הצלחת למצוא את המוצר שחיפשת? אל דאגה! אנחנו כאן בשבילך.

השאר לנו את שמך ומספר הטלפון שלך ונציגינו המקצועיים יחזור אליך במהירות האפשרית. יחד, נמצא את הפתרון המושלם עבורך!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם