MENUTop
לפרטים והזמנות
צור קשר






    קופסאות קרטון מעוצבות

    ישנם סוגים שונים של אריזות, בתי עסק רבים בוחרים לעשות שימוש גם בקופסאות נייר בגדלים שונים ולא רק בשקיות. קופסאות קרטון מעוצבות יכולות להתאים לאריזה של מגוון רחב של מוצרים, הן מקנות מראה מוקפד ומשדרות מסר של השקעה ואיכות. ניתן למצוא אצלנו קופסאות מעוצבות בשלל דוגמאות ובהתאמה לצרכים שלכם- קופסאות ממותגות, קופסאות עם “חלון הצצה”, קופסאות עם מכסה או סגירה מתקפלת ועוד ועוד…

    בין היתרונות של בחירה בקופסאות קרטון מעוצבות כפתרון אריזה הוא ששימוש בקופסאות קרטון מעביר למעשה ללקוח, וללקוחות פוטנציאלים נוספים שנחשפים לאריזה, מסר הנוגע לטיב ואיכות בית העסק. המראה המושקע שמתקבל בקופסאות נייר מעיד על חשיבה מוקדמת וחשיבה על הלקוח, רמת שירות גבוהה, איכות ועוד. כל הערכים הללו בעצם מועברים ללקוח ללא מילים, אלא רק באמצעות בחירה נכונה של אריזה. למעשה בחירה נכונה של אריזה משאירה אצל הלקוח, אוכל מי שנחשף לאריזה,  רושם חיובי לגבי בית העסק.

    בנוסף, לפעמים בחירה בקופסאות קרטון מעוצבות היא הבחירה הכי נכונה מבחינה פונקציונאלית. למשל, אם מדובר במוצרים שבירים ניתן להגן עליהם בצורה הרבה יותר טובה כאשר הם ארוזים בקופסא ולא בשקית. כשמדובר בתכשיטים אריזה בקופסא זה ממש סטנדרט. לפעמים בתי עסק בוחרים לארוז את רוב מוצריהם בשקיות ממותגות ולאריזות מתנה הם בוחרים בקופסאות קרטון מעוצבות שמשדרות יותר חגיגיות ויוקרה.

    מעבר לזאת, כאשר אריזה מעוצבת נכון היא מושכת את העין ואת תשומת הלב של קהל היעד הרלוונטי, עיצוב נכון של אריזה מכיל את המאפיינים שמושכים ומדברים אל אותו קהל יעד. כך למשל בית עסק המתמחה במוצרי ילדים יעצב אריזה בגוונים צבעוניים, נקודות, וכדומה. לעומת זאת בית עסק המתמחה במוצרי טיפוח טבעיים יעצב אריזה בגוונים טבעיים, טקסטורות גולמיות ולוגו בהתאם. כך למעשה יוצרים מיתוג נכון הפונה לקהל היעד לו בית העסק פונה.

    בדיל אריזות, אנו מבינים במיתוג, המעצבים הגרפיים שלנו ידעו להתאים את עיצוב האריזה לקהל היעד הרלוונטי ונציגנו ידעו לסייע לך לבחור את סוגי האריזות המתאימים ביותר עבור בית העסק שלך בהתאם לתקציב ולצרכים.

    דיל אריזות, מבין המובילות והוותיקות בתחום פתרונות האריזה. אצלנו תקבל שירות מעולה ומהיר באמצעות נציג שיגיע עד לפתח בית העסק שלך עם שלל הדוגמאות והסחורה. אתנו  תוכל לחסוך כסף וזמן יקר בזכות שרות שיגור סוכנים שמגיעים לכל מקום בארץ.

    אם אתם מעוניינים בהדפסה על תיקים באמצעות נייר הדפסה על בד באיכות הגבוהה ביותר? הגעתם למקום הנכון. בדיל אריזות תוכלו למצור מגוון מרהיב של תיקים בשלל עיצובים. אנשינו ידעו לסייע לכם לבחור את התיק או התיקים שיענה על הצרכים שלכם מבחינה פונקציונאלית ויסייעו בתכנון ועיצוב לוגו באופן שמושך תשומת לב ומעביר את המסר השיווקי הרצוי.

    דיל אריזות, מבין המובילות והוותיקות בתחום פתרונות האריזה. אצלנו תקבל שירות מעולה ומהיר באמצעות נציג שיגיע עד לפתח בית העסק שלך עם שלל הדוגמאות והסחורה. עם דיל אריזות תוכל לחסוך כסף וזמן יקר בזכות שרות שיגור סוכנים שמגיעים לכל מקום בארץ.

    דיל אריזות
    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות
    דילוג לתוכן