MENUTop
לפרטים והזמנות
צור קשר






    מוצרי פרסום ממותגים

    כיום אחד המרכיבים הבסיסיים על מנת להניע עסק הוא מיתוג. מיתוג נכון מעלה משמעותית את הנכונות של הצרכן לשים לב לעסק ולמוצר שלכם. המיתוג מפעיל את הצרכן מבחינה פסיכולוגית ומטרתו לעורר בצרכן רגשות חיוביים כלפי העסק שלכם. מיתוג הוא דרך מהירה להעביר מסר שמכיל בתוכו את המהות שלכם בעזרת עיצוב נכון ובחירת מילים מדויקת. כיום מוצרי פרסום ממותגים הינם חלק בלתי נפרד מכל פעילות שיווקית.

    במקרים רבים, הרושם הראשוני של המוצר שלכם הוא האריזה שלו. בדרך כלל זה הדבר הראשון שהצרכן פוגש, זו השקית שהוא נושא בה את המוצר. על כן ישנה חשיבות רבה למפגש הויזואלי הראשוני הזה בין הלקוח למוצר. כשאנו עוסקים במוצרי פרסום ממותגים אנו מבינים את חשיבות הרושם המידי שמיתוג נכון יכול לייצר ולהעביר בצורה מדויקת ומקצועית את הערכים והתכונות הבסיסים של העסק שלכם. האם תרצו להעביר מסר יוקרתי? עממי? קלאסי? שובב? נשי? גברי? וכל תכונה אחרת שנרצה שהלקוח יראה במותג.

    אחת הדרכים היעילות בשימוש במוצרי פרסום ממותגים הינה שימוש באריזות קרטון ממותגות ושקיות רב פעמיות ממותגות. שטח הפנים של אריזות מעין אלה הינו גדול ומאפשר שימוש ושילוב אלמנטים כמו צבע, מלל, עיטור וכדומה באופן שמושך תשומת לב, כאשר העיצוב נעשה בחכמה. יתרון משמעותי נוסף נובע מכך ששקית רב פעמית היא משהו שנשמר אצל הצרכן לאורך זמן. הוא משתמש בה לעיתים קרובות ורואה אותה שוב ושוב. כתוצאה מכך נוצרת חשיפה תדירה אשר תורמת לחלחול הרעיון והמסר של המותג.

    יתר על כן, כשאנו חושבים על הסכומים הגבוהים שחברות ועסקים משקיעים בשיווק ופרסום, ניתן לומר ללא צל של ספק כי שקיות רב פעמיות ממותגות ואריזות קרטון ממותגות הינם בין אמצעי הפרסום והשיווק היעילים, עלותם זעומה בהשוואה לדרכי פרסום אחרות שהאפקט שלהן לא תמיד נשמר לאורך זמן.

    בדיל ארוזות, כשאנו ניגשים לעסוק במוצרי פרסום ממותגים אנו יודעים לשלוף את ערכי הליבה של המותג ולהכניס אותם לתוך עיצוב חכם וקולע. בעולם רווי במותגים, אם לא תדע להדגיש את היתרון היחסי שלך ולהבדיל את עצמך ממתחרים יהיה לך מאד קשה ואפילו בלתי אפשרי לעמוד בתחרות.

    דיל אריזות
    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות