MENUTop
לפרטים והזמנות
צור קשר






    הדפסה על תיקים

    הדפסה על תיקים יכולה לשמש כמתנה ללקוח וגם כמזכרת מצוינת לארגון או חברה, ניתן להדפיס לוגו, כיתוב או תמונה בכל גודל. הדפסה על תיקי בד יכולה לשמש לצרכי שיווק ופרסום, מעבר להיבט הפרקטי של השימוש בתיק.

    אחת הדרכים היעילות לייצר נראות של בית העסק, להבליט אותו מבין מתחריו  ולהקנות לו שם איכותי ומקצועי היא עיצוב והפקת אריזות מיוחדות בדגש על אריזות מחומרים המאפשרים שימוש רב פעמי כמו הדפסה על תיקי בד. מדובר באמצעי שיווק שלא דורש מבעל העסק להשקיע סכומי עתק בפרסום במדיות תקשורתיות שונות. באמצעות עיצוב לוגו חכם, נכון ומדויק שמעביר את המסר והערכים של בית העסק.

    עיניי הציבור חשופות ביום יום לאלפי שקיות ואריזות מעוצבות וממותגות – עיצוב באופן המושך את העין תורם להחדרת בית העסק לתודעת ציבור הצרכנים. ניתן ליצור אפקט שיווקי אדיר שעובר ללא מאמץ מהצרכן שמסתובב עם התיק ללקוחות פוטנציאלים נוספים.

    בהדפסה על תיקים ישנם כמה יתרונות. ראשית, תיקי בד הם עמידים וחזקים ומשדרים מסר של ותודעת שירות גבוהה. שנית, הם ניתנים לשימוש חוזר. כל שימוש חוזר מגדיל את חשיפת המותג ותורם להפנמתו בתודעת הצרכן. כשמדובר בהדפסה על תיקים ניתן לבחור מבין מגוון רחב של גדלים ועיצובים החל משקיות בד קטנות לתכשיטים, כלה בתיקי בד לנשיאת בקבוקי יין ועד תיקים הניתנים לנשיאה על הגב.

    כבר אמרנו שבחירה בתיק בד כפתרון אריזה ונשיאה משדר איכות, ולכן גם איכות ההדפסה צריכה להיות בהתאם. מה הטעם בהשקעה בתיקי בד אם הלוגו המודפס עליהם דוהה ומתקלף? בדיל אריזות אנו משתמשים בנייר הדפסה על בד איכותי היוצר הדפס ברור ועמיד לאורך זמן.

    אם אתם מעוניינים בהדפסה על תיקים באמצעות נייר הדפסה על בד באיכות הגבוהה ביותר? הגעתם למקום הנכון. בדיל אריזות תוכלו למצור מגוון מרהיב של תיקים בשלל עיצובים. אנשינו ידעו לסייע לכם לבחור את התיק או התיקים שיענה על הצרכים שלכם מבחינה פונקציונאלית ויסייעו בתכנון ועיצוב לוגו באופן שמושך תשומת לב ומעביר את המסר השיווקי הרצוי.

    דיל אריזות, מבין המובילות והוותיקות בתחום פתרונות האריזה. אצלנו תקבל שירות מעולה ומהיר באמצעות נציג שיגיע עד לפתח בית העסק שלך עם שלל הדוגמאות והסחורה. עם דיל אריזות תוכל לחסוך כסף וזמן יקר בזכות שרות שיגור סוכנים שמגיעים לכל מקום בארץ.

    דיל אריזות
    [email protected]
    כל הזכויות שמורות © 2024 שקיות

    הצהרת נגישות